Kramp in kaak

Man, Face, Look, Watch, Boredom, Bored, Directly

Mijn opname vandaag isailleveryone. Ja, ik heb meer dan één partnerprogramma waar ik bij betrokken ben. Het zijn echter die partnerprogramma's die mij echt interesseren. Ik ben lid geworden van een golfgerelateerd partnerprogramma. Ik ben ook gerekruteerd voor het affiliateprogramma van theduckswarm.com. Aangezien ik dol ben op golf, is het geen wonder dat ik een winstgevend partnerprogramma op deze markt heb gevonden. Als een van de meest deskundige golfers was het een echte sensatie om mijn naam op de site van het partnerprogramma te zien. als je Kramp in kaak hebt

Ja, ik ben ook een golfgelovige. En weet je wat? golf is een geweldig spel. Het is een geweldig economisch model. Het is een geweldige hobby om jezelf te inspireren. golfers zijn minder geneigd om hun baan in een opwelling op te zeggen, zoals veel andere mensen. Als weamas-golfers het goed doen, gaat het met ons allemaal goed. Ik ben een van die mensen. vond het geweldig om de hoeken en strategieën van het spel te leren. vond het leuk om mijn ideeën te testen. zag mijn leider en medespelers succesvol worden. was nooit ongeduldig. Een van mijn goede vrienden werd een geweldige golfcoach. En hij beheerste het spel zo snel dat niemand het bij kon houden. Ik denk dat dat de reden is waarom ik een beter schot ben dan de meeste slagmensen.

Sommige mensen kunnen golffer Hit raken en zijn er toch niet in geslaagd. Het is dus begrijpelijk dat deze mensen meer tijd op de golfbaan doorbrengen dan op hun werk. Golf is een speciaal spel met unieke regels die je moet leren. Deze regels kunnen worden geleerd, maar het kost tijd.

Het leuke van achter golf staan ​​is dat het een spel is dat altijd in de mode zal blijven. Vind een nieuwe golfer en je hebt altijd een nieuw golfspel. Het is hetzelfde spel, maar in een andere modus.

Wanneer we golfproducten promoten met ons affiliate marketingprogramma, merken we dat mensen constant op zoek zijn naar verschillende producten in deze niche. Het unieke aan het digitale product is dat golfclubs goedkoper zijn dan de meeste andere artikelen in de winkels. Daarom is het niet ongewoon dat mensen op zoek zijn naar goedkopere clubs die dezelfde prestatievoordelen bieden als duurdere clubs.

Aangezien onze groep mensen frequente golfers zijn, weten we dat ze geïnteresseerd zouden zijn in een goedkopere club die dezelfde prestatievoordelen biedt als duurdere clubs. Daarom hebben we onze digitale affiliate-marketingsite opgezet om ze een verscheidenheid aan clubs tegen lagere prijzen te laten zien.

Wat we aanbevelen aan ons affiliate marketingprogramma is dat ze een aantal clubs aanbieden tegen lagere prijzen dan concurrerende sites. Hoewel sommige filialen enkele speciaalclubs kunnen toevoegen voor prijsstelling, willen we onze groep filialen iets meer gediversifieerd presenteren waarin ze geïnteresseerd zullen zijn.

En we weten dat veel van onze filialen niet op de hoogte zijn van de verschillende merken clubs die beschikbaar zijn. In het afgelopen jaar zijn er dingen veranderd in de manier waarop filialen golf promoten. Inhoud is erg belangrijk en iets dat veel filialen gebruiken om hun inkomsten te vergroten.

De zomer voordat onze affiliatiegids uitkwam, hielden we een enquête onder onze groep en het was duidelijk dat veel filialen al enkele maanden geen verkoop hadden gedaan. Daarom hebben we besloten om de enquête in het najaar te lanceren, in de hoop reacties te krijgen. We waren teleurgesteld toen we vernamen dat onze filialen de enquête niet hadden ingevuld, omdat ze het ofwel druk hadden of natuurlijk geen tijd hadden om de enquête in te vullen.

Maar we hebben een paar dingen geleerd van ons onderzoek. Het eerste was dat onze filialen de enquête niet als een advertentie zagen. Toen ze de link met hun eigen e-mailadres ontvingen, openden ze deze niet. Wat meestal gebeurde, is dat ze het e-mailadres zouden verwijderen en hun adres zouden veranderen in hun eigen primaire e-mailadres. Dat is wat ze ons vertelden dat ze deden.

Maar zelfs als ze erkenden dat ze de enquête niet hadden gelezen, gaven ze niet toe dat ze hem wilden overslaan. Het tweede probleem dat we ontdekten, was dat ze uiteindelijk de enquête invulden. Een klein percentage van hen heeft daadwerkelijk gereageerd. We ontdekten dat een goed responspercentage van Transparantie ongeveer 5-10% of meer was. Waarover.

Ons onderzoek bood ons de mogelijkheid om enkele van de zich aanpassende manieren te zien waarop filialen producten en diensten op de markt brengen. We hebben geleerd dat Voordelen veel vaker voorkomen dan nadelen. We zagen bijvoorbeeld veel mensen beweren dat ze een goed of groot inkomen hadden verdiend, maar toen lazen we dat ze veel klachten tegen hen hadden. Vaak werd het gemeld als een klacht. We ontdekten dat 30- De belastingen stegen, de inkomsten waren Inter Deluxe, de productkosten van het product waren gestegen, of de meeste verstrekte informatie was verouderd.

Navigation